نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3123
-
الف
+

نشر سری جدید «شکرستان» در ماه رمضان/ فلمنامه نسخه سینمایی آماده شد

تهیه‌ کننده «شکرستان» از ادامه تولید این مجموعه، ساخت انیمیشن‌های دو دقیقه ای برای مبارزه با کرونا و نسخه سینمایی آن خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، «سیدمسعود صفوی» تهیه‌کننده «شکرستان» از آخرین وضعیت ساخت ادامه این سریال انیمیشنی و نسخه فلم سینمایی آن خبر داد.

«سیدمسعود صفوی» درپیوند با آخرین وضعیت ساخت ویژه برنامه‌های انیمیشنی با موضوع مبارزه با بیماری کرونا توضیح داد: ۱۰ قسمت از این انیمیشن‌ها در نوروز ۹۹ از رسانه ملی ایران نشر شد و اکنون ۱۲ قسمت دیگر در مرحله دوبله قرار دارد.

وی همچنین درباره برنامه اصلی «شکرستان» که سری جدید آن در ایام نوروز از رسانه ملی ایران نشر شد، اظهار کرد: سری جدید «شکرستان» در ۱۰۴ قسمت تولید می‌شود. تاکنون ۴۸ قسمت از «شکرستان» تولید شده است که ۱۳ قسمت آن در نوروز ۹۹ نشر شد. تصمیم داریم حدود ۲۵ قسمت دیگر از «شکرستان» را در ماه رمضان به نر برسانیم.

تهیه‌کننده «شکرستان» درباره آخرین وضعیت ساخت نسخه سینمایی این انیمیشن پرطرفدار به خبرگزاری صبا گفت: تاکنون چند مرحله پیش رو داشتیم. اول آنکه باید به یک قصه فوق العاده خوب که در فضای «شکرستان» و انیمیشن باشد و مخاطب را روی چوکی سینما بنشاند، داشته باشیم.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر به دلیل آنکه انیمیشن «شکرستان» پیش زمینه دارد، نمی‌توان هر قصه‌ای را برای آن انتخاب کرد و باید با فضا و کرکترها هماهنگ باشد.

تهیه‌کننده «شکرستان» در پایان گفت: حدود یک سال است که کارهای نگارش، پژوهش و تحقیق و توسعه برای تهیه نسخه سینمایی در حال انجام است چرا که مراحل پیش از تولید از خود تولید مهم‌تر است. تقریبا نسخه اول فلمنامه تهیه شده است و احتمالا پس از بحران کرونا تولید کار را آغاز کنیم.

م ح

نظر شما
ارسال نظر